tiistai 30. huhtikuuta 2013

I'm loving every second, minute, hour

Heipsuu :3
En tosiaa oo kirjotellu tässä vähään aikaan mutta se johtuu taas kerran siitä että en oo kerinny.
Tää alkuviikko on menny jotenki vähä turhasti mutta nythän on vasta tiistai.
Mutta hei Lauantai oli upee päivä! Pääsin kaikki sarjat läpi mitä mulle annettiin ja kaikki meiä joukkueesta tais saada ennätyspisteensä! Siis oli oikeesti iha mahtava fiilis kisojen jälkee. Muutaku että nyt mulla on reidet himo kipeet. Käytiin äidin kans siitä lääkärillä ja koulun terkka anto mulle hissikortin :3. Eli nyt saan kulkee hissillä. Jee! :D
Mutta en oo tänäänkään tehny mitää sen erikoisempaa mutta tässä kuitenki pari turhaa kuvaa.
Päivän asu: Paita (stadium)    Farkut (Terranova) 





  1.  





♥ : Anna

7 kommenttia:

  1. http://aannaaaaaa.blogspot.fi/2013/04/leijuminen.html?m=1 ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ?... :D
      Hei teiän ei tarvii tulla tänne pätee ku tiiän ketä ootte ja kiva ku tuutte tollee anonyymin viel! :D:D:D ja kyllä mää mun blogin osotteen tiiän (;

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Joo kerrohhan toki missä välissä olen "jatkuvasti leijunut"? :)

      Poista
  3. ;) puhutaanko siinä jatkuvasti leijumisesta ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    2. Kyllä! :) Jos kerran luet blogiani ja haluat tulla pätee nii oo kiltti.. lue edes loppuun! :):)

      Poista