keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Leijuminen

Heippa! 
Aattelin tässä puhua sellasesta asiasta ku leijuminen.
Sori ku tällee vähä avoimesti mutta mun oma mielipide on se , että leijuminen on oikeesti noloo... En tiiä mitä mieltä te ootte mutta se on vaa mun mielipide.
Siis miettikää ny:
1. Joku on saanu hyvän numeron kokeesta tai todistuksee. Joo se ei ehkä mee huutelee sitä pitkin kyliä mutta tulee kysyy sulta tyylii "minkä numeron sait tosta ja tosta?" vastaat, ja hän automaattisesti sanoo sulle "Aijaaa. Mää sain kympin!" Tai jotain tollasta vaikka et ees kysyny, vaikka sua ei ees kiinnostais. Ja yleens kaikki sanoo sen vielä niin kovalla äänellä että kaikki varmasti kuulis...

2. Siis jos on saanu vaikka uuden puhelimen. Menee heti näyttelee sitä kaikille ja päivittelee Facebooc/twitter tiloja ja lisäämään instagramiin siitä kuvia ja kaikkee sellasta ja kirjottaa vielä sillee "Onhan tää 
-mikänyonkaa- aika hyvä"

3.  Jos on poikaystävä nii pitää heti mennä kaikille vaa sanoo että "Mää oon ton kaa yhessä" "se on niin komee!" ja tollasta. Oikeesti miettikää.. Tollane voi satuttaa jotakuta jos itte on yrittäny vaikka pokata just samaa poikaa mutta ei oo onnistunu tai jos jollain ei oo koskaan ollu ees poikaystävää yms.

4. Fanina olemisessa ei oo mun mielestä mitään leijumista mutta ihmiset sitte osaa leijua silläkin. Jos oot vaikka 'Belieber' nii ei sun tarvii sitä pitkin kyliä mennä huutelee että "Mää niin rakasta Bieberiäää!!!" Joo mää tiiän että jos tätä nyt lukee joku Belieber nii se varmasti ajattelee että "No ei voi mitää jos rakastaa!" mutta emmää sitä tarkota!! Mää vaa tarkotan että ei siitä tarvii koko ajan hokee.. Jos sanot sen pari kertaa nii kyllä sen ihmiset ymmärtää. Mua välillä vaa rupee ärsyttää ku kaikki aina huutelee jossain että "Siis Bieber tätä ja Bieberin kamu seuraa mua twitteris" yms. Ei siinä oo mitää leijumista! Määki ns. fanitan Bieberiä mutta sitä tuskin kukaan tietää. Varmaan Anitakaa ei tiiä sitä vaikka onkin mun paras kaveri :D

5. Uusien vaatteiden saaminen on varmaan se usein leijumisen lähde. Jos äites tilaa sulle uuden merkkivaatteen joka on tosi kallis nii ei siitä tarvii oikeesti huudella.

6. Painon laskeminen! "Siis wau mää oon laihtunu 500 grammaaa!!" Oikeesti? Mua kiinnostaa...

Ihmiset älkää ymmärtäkö tätä väärin. Joo mää ymmärrän sellasen "pienen" leijumisen, mutta tällä tarkotan lähinnä sellasta jatkuvaa.... Nojoo ei mulla varmaa sitte muuta ookkaa. Ja voitte ihmiset miettiä mitä puhutte. Noi jutut voi oikeesti meinaa satuttaa jotakuta vaikka ette sitä huomaiskaa.

Moikka!
Isoin halauksin Anna <3

6 kommenttia:

  1. Säkö et sitten oo ikinä tehny mitään noista?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^älä. kaikki meistä on varmaa joskus leijunu. mut tärkee tehä tämmösestä postaus. no hate

      Poista
    2. Samaa mieltä noitten kans ^^

      Poista
  2. Mun mielestä tää on ihan oikeuden mukanen ku miettii sitä että tää on oma mielipide ja jos teitä ei kiinnosta nii älkää ihmees,lukeko?

    VastaaPoista
  3. Tää on just helmi! Ja hei mitä te luette jos ette diggaa? "No hate" -.-

    VastaaPoista