keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Rainy day

 Tässä pieni kollaasi siitä mitä tehtiin köksäntunnilla ku oli Työkoe :)

 Ja tässä sitten sitä mitä tehtiin HETI tuon edellisen ruuan syömisen jälkeen bilsan tunnilla 3:
Jes kevät tekee tulojaan <3 Vihreää ruohoa jo pilkottaa ja purot juoksee :3

Hei!
Mulla ei oikeestaan oo mitää kerrottavaa tulinpaha nyt vaa vähä kertoo päivästäni ja filiksestä ku ei muutakaa tekemistä ole. Noh... tänään oli siis köksän/kotsan/kotitalouden työkoe. Oli hyvää ruokaa ja olin ihan täynnä kun tuo saatiin ryhmän kanssa syötyä :3 Sen jälkeen sitte heti perattiin kalaa bilsan/biologian tunnilla. Siinä meinas kyllä oksennus lennähtää.Niin ja hei jos satuitte huomaamaan niin olen muokkaillut blogiani taas kun eivät ihmiset edellisestä pitäneet. Noh tämä saattaa sitten hetken pysyä :) 
Nii no ... En oikeestaan tiiä mitä enempää vopis kirjottaakkaa.. Kommentoikaa millasia postauksi tekis ?
Nojoo Moikka! :)
PS. Suositelkaa kamuillenn tätä blogia ku oon kuitenkin tätä jo vähän aikaa pitäny eikä oo ku muutama lukija  :) + Käykää lukemassa näitä blogeja (sori mainostelua ilman lupaa 3:) :
Niin ei mulla muuta moooi!:D

3 kommenttia: