tiistai 2. huhtikuuta 2013

Long time, no see.

Heei!
En oo kirjotellu tässä vähään aikaa koska oon ollu koko loman mummulla mutta tässä mää nyt oon :) Amalia ja Sini otteli vähä viime torstaina kuvia... Ja käski lisätä tänne :) nooh tässä nyt on jtn kuvia mun lomalta.













 Tossa oli noita Amalian ottamia kuvia.. Tässä jatkuu mun kuvia xd
 paperinsilpusta tehty xd
 vuhhuu :D::D:D ei oo mun :<

 Sunset

 Joo oli pakko :d
 vähä leffaa 
 ei oo taaskaa mun xd
 söpöö<3
 ei oo mun.. Amalian sormi <3


 Tehtiin mummun kaa vä'hä piirakkaa (;<3
 Jejjj <33 HUHTIKUU<3
 Lol :d läpällä sit :d enkä tarkota tätä rasismisesti vaa lähinnä ton jätkän ilmettä :D
 Joo tos ei n'äy mitää mut toi oili hienoo :3
 Mummun kisu <3 :)) XD
Normaalia kouluruokaa <3 DX
Varokaa mun pikkusiskoo :c Auts:((  Seuraavaks se varmaan syö mut ;(
Mut joo moukkelis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti