lauantai 20. huhtikuuta 2013

Sorry

Heei!
En oo tässä kirjotellu vähään aikaan johtuen siitä että en oo kerenny :c Noh mutta äidillä on tänää synttärit!<3  Oli kivaa niitä juhliessa. Mentii kaiken laisia pelejä niinku esim arvoituksia: kuka arvaa eniten saa palkinnon. Olin kaikissa peleissä juontajana. Mutta ei se haittaa sain nimittäin kuitenkin palkintoja mitä jäi yli :)
Käytiin nytte illalla kattomassa mun toista mummua ku se ei päässy koska oli hirveen kipee. Se oli just tossa Virossa ja mulla oli hirvee ikävä sitä koska se on mulle tosi tärkee ja aina jos tarvii puhua jostaki nii puhun ensiks sen kanssa.
Mutta tossa ois sitte päivän asu:
Luin muuten tossa just yhen hyvän kirjan (mun mielestä hyvän) nimeltä "Lottovoittajan tyttären päiväkirja"
Oli mun mielestä siis tosi hyvä ja kerto hyvin siitä miten voi tunnistaa oikean ystävän.
Sori tällänen pieni esittely mutta en voi sille mitää. Ehkä teki innostuisitte lukee tätä. 
Takakansi teksti:
"Muuttaako raha vääjäämättä kaiken?
Charlotte perheineen on varma, ettei 3,7 miljoonan punnan lottovoitto vaikuta heihin millään tavalla. Mutta muiden ihmisten reaktiota he eivät tulleet ajatelleeksi...

Charlotten paras ystävä alkaa käyttäytyä omituisesti, ja koulussa leviää ilkeitä juoruja. Auttaako raha Charlottea korjaamaan tilanteen?"
Sellanen :D Mutta niin siis tosi hyvä kirja nyt oliki. 
Nojaa ei mulla varmaan sitte muutä. Saatan muuten ehkä tehä joskus sellasen kysymyspostauksen että valmistautukaa sellaseen :3
Mutta juu moikka! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti